Alla har en första gång

Mitt första sexminne? Jo det är något jag inte kommer glömma (vilket absolut är en lögn för jag glömde helt bort det tills någon påminde mig). Jag var hur som helst 16 år, inte alls lika snabb som så många andra men jag blev ganska okej ändå.
Det var på ett scoutläger och jag hade känt snubben i ett par dagar. Vi hade strulat och tafsat lite på varandra sen vi kom dit och en av kvällarna frågade han om jag ville ha sex. Jag kommer inte ihåg om jag hade planerat att säga ja innan, men min mun och min hjärna samarbetade nog inte när jag hade någon annans tunga inne i min mun. Vi låg där i tälten, ett stort, runt, grönt tält, tror att det var ett antal personer där inne, i alla fall fick jag kommentarer på att jag lät mycket varje kväll.. Har för mig att en av snubbarna i tälten fick för sig att lägga sig på eller bredvid oss eller vad det nu var. Det hela gick ganska fort vad jag kommer ihåg, inget större tidsmellanrum mellan mitt ja och hans kuk inuti min fitta tills att det var klart. Tror mest att jag var glad att jag inte var oskuld längre, kändes som att jag var sista oskulden på jorden för att vara helt ärlig, vilket jag nu är ganska säker på att jag inte var. Vi umgicks resten av dagarna vi var där och nu pratar vi faktiskt inte så mycket, det händer men kan inte påstå att vi har djupa konversationer.
Han nämnde att han inte var särskilt nöjd över sin prestation, vilket jag kan förstå. Om jag var oskuld och glömde bort det efter kan man inte ses som världsklass. Nu har jag haft sex med fler människor än vad han har, och han är 3 år äldre än mig, och hade var inte oskuld när han hade sex med mig. Det får mig att känna mig lite lyckad, och om jag bara hade haft sex med honom hade jag nog hoppat ut genom ett fönster. En person? Varför? Sex är nog ganska mycket för bra för att bara dela med en person. Och jag hoppas att han inte läser det här men om man inte har tillräckligt stor kuk eller tillräckligt bra moves så blir man inte ihågkommen i min bok, jag älskar kvalitet.
/ MiMi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt!!! :P

2010-09-07 @ 21:23:32
Postat av: Elina

Vill du bli morgondagens blogg och bli länkad i varje inlägg fem dagar i rad? Anmäl dig på min blogg NU :)

2010-09-07 @ 22:14:04
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0