He fucked me to heaven..

Sommaren för två år sen. Jag skulle göra min första tatuering och hade kontakt med en kille som hade sin "studio" hemma. Han ringde mig dagen jag skulle dit, skånsk dialekt i mitt öra och redan då kom förhoppningarna om att killen vore en kille att ligga med. Han gav mig vägbeskrivningar och halvvägs upp för backen mot hans hus mötte jag honom. Han synade mig och log, vi gick hem till honom. Under tiden han gjorde tatueringen färdig så pratade vi om allt möjligt, det vill säga om favoritställningar, vilket sätt vi gillade att bli tagna på och han berättade att hans kuk var 22 centimeter. En halvtimme senare skulle jag gå därifrån var det tänkt men tågen gick inte som dom skulle, vi satte oss på sängen och tittade på tv. Hans hand över mitt lår, smekningar på insidan, jag blev kåt direkt. Han drog ner mig i sängen, kysste mig, händer innanför mina strumpbyxor, två fingrar upp i fittan. Viskade i mitt öra hur jävla sexigt det var att jag var så våt. Med snabba fingrar knäppte jag upp hans jeans, ville inte hålla mig längre, sög av honom och han höll två hårda händer ovanpå mitt huvud. Efter en stund reste han sig och tryckte upp mig mot väggen, knullade mig hårt bakifrån, jag fick kämpa för att inte stöna så högt så hans grannar skulle störas av oss. Han var en sån som gillade att smiska, att säga att jag var sexig och hålla för min mun fast han gillade att jag stönade. Jag avslutade med att rida honom och sen kom han över min mage.  Han bjöd med mig ut med sina vänner och sista tåget skulle jag tagit hem, men efter att han haft fingrar i mig, kysst min hals, tagit på mig och till slut sagt att han ville knulla mig hela natten, ändrades de planerna. Det blev många timmar när han knullade mig mot ett träd på vägen hem, i tunneln, hårt i hans säng, mot skissbordet. Han höll bak mina händer och låg över mig, flinade, tryckte allt hårdare. Jag vet inte hur många gånger jag kom den natten, men det var definitivt värt att inte åka hem där på kvällen
/Ana.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, man får hoppas. Det finns inte så mycket att göra, för det går inte att hjälpa någon som inte vill ha hjälp tyvärr..

2010-09-08 @ 07:48:19
URL: http://sznee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0