Sex år senare, och kåtare än någonsin.

Gick in i en lägenhet någonstans i en stad ingen kommer minnas namnet på om några år, en kille på ungefär 18 år öppnade dörren. Han log. Jag och min kompis Lollo var redan rätt fulla, vi var 12 år och hon hade snott en flaska sprit ur sin pappas barskåp som så många andra lördagskvällar. Och nu stod vi där i hallen, fick en öl i handen och Lollo gick iväg. Jag satte mig i en soffa och hällde i mig öl efter öl tillsammans med några andra tjejer som jag kände igen från en fest någon annanstans. Gick ut i hallen för att hämta cigaretter, någons händer runt min midja, vände mig om. Hans läppar, tunga, häftiga andhämtning mellan kyssarna. Han knullade mig på toaletten sen, mot ett handfat. Jag var skitfull och minns att han hette Alexander och var 16 år. Vi hade ljugit och sagt att vi var 15, och jag erkände inte att jag var oskuld. Det var första gången, inte i en säng, inte med en pojke jag var förälskad i. Det var galet, det var hett och jag var skitstolt efterråt.

Sex år har gått sen den kvällen, jag gick tillbaka till den lägenheten ibland,men såg inte Alexander igen. Det har hänt mycket på dom sex åren. Jag träffade Anton som knullade mig i baksätet på hans bil, på bussen, på en klippa mitt i sommaren. Jag har tagit killars oskulder, jag har haft grymt sex med killar som kunnat köra i timmar. Haft sex med killar som vart förlovade, med såkallade "2-minuterskillar". Men mest har jag bara haft jävligt kul, sex är min passion.
/ Ana.


Kommentarer
Postat av: lady do or die

för en brud som blir kallad slampa för att man kan skoja om sex och vara ärlig om att man gillar det, är din inställning underbar!

2010-09-08 @ 10:51:47
URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0