Porr, inte porr?

Ämnet jag tänkte diskutera idag är porr.
Det är ofta ett tabubelagt ämne som allt för ofta blir ett problem par emellan. Så hur viktigt är egentligen porr? Varför blir så många upprörda när de får reda på att det är något deras partner kollar på?

Personligen tycker jag inte att porr är särskilt sexigt över huvudtaget. Skådisar som ställer sig i rätt position, stönar alldeles för högt, ser för uttråkade ut, står i alldeles för ljust rum och försöker langa framtvingade porrepliker till varandra. Däremot skulle jag aldrig ta illa upp om min pojkvän tittade på det, om han njuter av att se andra människor ha sex när jag inte är där, varför skulle jag stoppa honom? Bara för att någon vill ha en fantasi att runka till ändras inte något i ens eget förhållande, enligt min åsikt. Jag skulle lätt kunna kolla på andra människor som knullar på en skärm tillsammans med min pojke (om jag nu hade någon vill säga), visst att jag inte tycker att det är så upphetsande som sex in real life men inte skadar det! Alla är ju olika men jag är en sån person som inte är särskilt avundsjuk av mig, inte vill att min pojkvän skulle ändra på sig för nån och jag skulle inte ändra på mig för nån heller. Så porr? Varför inte!
Vad tycker ni om porr och hur skulle ni reagera om ni hittade det på er partners dator?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0