Så kan det gå.

Efter att ha beskrivit något som var en jävligt härlig vecka känns det som att det är dags att dela med mig av en... inte lika underbar gång. Det var förra året och jag begav mig till en park med några vänner. Det var småchill och vi drack lite vin och cider och umgicks.

Där fanns även en pojke, han måste ha varit kortare än mig, ett år äldre, och totalblonderad. Han är en sån som vi kallar fjortis (en still jag förövrigt inte har mycket kärlek till). Vi började prata om politik och av någon anledning fick vi för oss att vi skulle gå till en stor tunna som fanns där.
På baksidan fanns det en slags balkong där vi stod. Han märkte att jag frös och började hålla om mig. Vi började strula och rätt som det var låg vi ner på golvet. Vi klädde av oss och med sin 12-centimeters kuk stötte han i mig, utan någon större spänning för min del. Jag red honom medan vi hörde våra kompisar ropa efter oss. Han sa att han ville ta mig bakifrån och jag ställde mig på alla fyra. Helt plötsligt tryckte han in sin kuk i min röv och tog därmed min analsexoskuld. Trots att han hade liten kuk gjorde det ont som fan och jag kan inte påstå att jag njöt av den sista tiden av vårt one time knull.  Det tog extremt lång tid för honom att komma och när han väl hade gjort det gick vi tillbaka till våra kompisar, jag kunde knappt sitta på flera dagar och den största nackdelen var väl förmodligen att jag faktiskt var intresserad av hans kompis.

Så kan det gå.. / MiMi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0