Sexy boys

Ni vet de där människorna som man blir kåt av så fort vi sitter bredvid dem eller ser dem? Vi alla har olika typer av dessa och personligen har jag en stor crush på musikaliska pojkar!
I helgen var jag, Ana, och några andra vänner på en festival, och där såg vi några pojkar som verkligen föll i min smak. Nu hade vi inte mycket mer än några timmar att spendera med dessa pojkar och vi tyckte de pratade lite för mycket med varandra istället för att se till att få oss nakna. Men vad gör man, inte ens bandpojkar kan ha självförtroende i alla situationer. Hur som helst, snyggaste pojkarna jag såg i lördags var dessa.
Om jag skulle vakna med dessa pojkar i min säng skulle jag veta att jag gick och la mig som en lycklig kvinna!
Svarta skinny jeans, tatueringar, piercingar, mörkt hår, brittish accent, nedbitna naglar, stora händer, långa kroppar, vita tänder och fina ögon är bara några av dem sakerna jag tycker om på killar. Vad gillar ni ?
/ MiMi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0