Påkomna av krograggs flickvän..

Jag minns en kille som jag träffade för ett par år sen. Han hade rakat huvud, stort leende och jag tyckte han var det snyggaste som fanns. Jag minns att vi träffades på krogen där jag och några tjejkompisar gått in med våra fakeleg. Vi får syn på dom nästan direkt men först fick vi ingen uppmärksamhet tillbaka så vi beställde in ett par drinkar, hällde i oss dom och sen skulle shottarna fram. Sen ut på dansgolvet. Som dom enda i höga klackar och korta klänningar fick vi direkt uppmärksamheten på oss. Killarna vi spanat in kom efter en stund upp på dansgolvet och efter ett par timmar hett dansande, rätt många drinkar och en hel del cigaretter bestämde vi oss för att gå hem till den rakade killen, John. Vi ragglade fram längs med gatorna och kom till slut fram till en lägenhet någonstans där vi aldrig vart förut. Vi var för fulla för att lägga märke till alla tjejjackor, tjejskor och väskor som fanns stående bland hans saker i hallen. Jag var kåt och full och nästan på en gång gick vi in i ett av rummen och min kompis drog iväg med den andra killen någon annanstans. Han drog av mig min tröja, tryckte ner mig mot sängen och knäppte upp sina jeans. När han dragit ner mina strumpbyxor och trosor var jag mer kåt än jag någonsin trodde att jag kunde bli. Då hörde jag inte ytterdörren som öppnades.. Han la sig över mig och tryckte in sin stora kuk i mig. Jag var säker på att dörren varit stängd men plötsligt stod hon där. Han slets bort från mig och trots all sprit i min hjärna fattade jag ju vem hon var. Jag slet snabbt åt mig de kläder jag såg och rusade ut i vardagsrummet där min kompis redan var. Vi sa inte hejdå utan sprang bara ut. När vi sprungit några kvarter bort inser vi att jag hade bara bh på mig och höll resten av kläderna i handen. Jag hade glömt min tunika så vi fick tigga skjuts hem för vi visste att vi inte skulle komma på bussen när vi såg ut som vi gjorde..

Det är ett av dom pinsammaste sexminnen jag har. Har ni vart med om något så här jävla pinsamt någon gång?

/ Ana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0